Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

lo del jueves...

Un petit incís sobre el tema, em va fer gràcia sentir-ne parlar a la ràdio; El que ja no hi és de fà un any, més o menys i mon germà encara; llegíen "el jueves" i qualsevol referéncia al tema em fà posar-hi atenció.

No entenc ben bé l'escandul, no d'ells, dels jutjes, periodistes etc, si no de la gent del carrer, per qué la sorpresa? per qué esgotar la revista? em venen varios pensaments al respecte, però abans... el que n'ópino del tema dignitat.

Em pregunto per qué els periodistes, els usuaris i fins i tot els jutges no s questionen fins aquin punt es faltar a la dignitat quan emeten o mostren o veiem,
a algú accidentat o que pateix qualsevol tipus de violéncia, o quelcom que el fereix i el fà vulnerable i les càmeres el persegueixen, com si fós un personatge o un cómic. Per qué es fà públic i a ningú ofén?

Lo del "jueves" es pot veure com un joc, un joc de Poder, ho han fet per que poden, i per qué om sàpiga que tenen el poder de fer-ho;
Prefereixo escandalitzar-me i lluitar per coses que sí em semblen injustes i que no em facin " luz de gas" tot evocant en Aute.

Referent a les mases, que esgoten els números, penso, que potser créien que teníen quelcom de molt valuós a les mans, com quan vàren esgotar l'interviu amb la Pataki.
Doncs els temps dirà si teniu quelcom valuós a les mans... però sincerament ho era? o es una pose de reveldía cap a l'establert i es una manera absurda de dir que no hi estan a favor? potser hi han altres maneres... en fí, reflexions mil, bona nit tinguis! gràcies per llegir-me!

.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Es fa curios llegir les teves reflexions en aquest format ;)
Pero com sempre enriquidores.
Lo del jueves es una patinada, de la que espero demanin responsabilitats a qui ho va començar. L'integrisme es dolent sempre, i a arreu

Seguidors

Arxiu del blog