Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Batibull

Un munt de coses per escriure...
no vull oblidar tot el que he anat pensant aquest dies.

Ni coses que he descobert.
Ni tot el que he fet, o he aconseguit.
Que tinc memória fràgil, per desgràcia o per sort.

Díes anant a dormir cap a les 5 o les 6 del matí...
quelcom que bull, al cap o al cos... sempre està el forn encés.

Una tarda tranquileta es presenta,
sola a casa dues horetes, demà festa.

Estona per anar posant ordre a idees i
situacions o vivéncies.

Estic emocionada, contenta, animada,
amb agulletes a les cames, de la feina, suposo.
Però tot i així em sento bufff.
Emocionada no acaba d'abarcar el que sento.

Contenta, m'agrada lluitar oper anar arribant a coses.

L'he tingut, als meus braços,
i va ser tant o més emocionant que l'altre cop.
No puc negar que m'atrau molt,
la seua tendreça,
les seues tremolors,
la seua entrega,
l'espera, la paciencia.

Poguer explorar que sento,
que puc fer o viure,
que sóc, que dessitjo.

Els díes després del periode,
es com si florís de nou,
com si la meua esencia,
de dona, sortís a dojo,
amb certa cadenciositat...

mmmmmm
vull tantes coses!!

.

Seguidors

Arxiu del blog