Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Mala llet... ( meva)

Uf...
aixó es fà del tot insostenible...
Em sembla estupendu que feu feina,
que feu coses junts,
el que vulguis...
però aixó no ho aguanta ningú amb dos dits de front...

Ahir tenía un compromís,
amb un col.lega,
d'anar a ballar junts,
els pitufos ,
havíen d'anar amb la iaia...
i després hi había concert del Loco...

Endevinat...
em toca aguartar la p... calor,
viatget per acompanyarte a dur els peques...
verenar en familia ( puaj)
em quedo sense poder anar al taller dels musics a ballar...
aguanto una estona al Loco,
estava marejada i amb malestar,
i poc després d ela dutxa i de ser a casa,
vomito tot el verenar...
quin día més fantàstic si senyor,
em sento taaant afortunada :(

I san tornem-hi...
la discusió de cada día,
però avui ja arriba a limits insospitats...
les 16'43...
ha trucat el pitufo 3 vegades...
per dirme que veníeu deseguida,
que només faltava aixó o alló...

La darrera ja ha sigut per riure...
de pena es clar...
cal anar a comprar quelcom diu el papa?
queeeeee?
no rei ja anirem a comprar junts...
es clar ara si es bon moment per anar a comprar ?
i quan et demano que falten coses?
es igual oi?
n'estic fins el puto cap d'amunt,
es clar no podia quedarme callada...
truco,
es pot posar el papa?
si?
penseu venir abans que marxi a treballar?
o es un joc nou?
I quan arribeu, demanareu que os faci el dinar oi?
_ no, ja el portem nosaltres_
a tu et sembla normal que porti hores esperant-vos
i asobre em vens amb que ja porteu dinar?
Qui cony soc jo?
una merda potser?
_no, ja venim_
Per mi podeu anar a pendre pel sac, i que os ho passeu bé...
he penjat...
cada cop pitjor...
buf...
.

Seguidors

Arxiu del blog