Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Enxampats!!

Marxo cap a la feina,
no n'estic segura de l'hora que em tocava anar,
però no em farà res tornar-m'hi si no em tocava.

El peques han d'anar a buscar a son pare a la feina...

I jo torno cap a casa,
un d'aquells cops que el paper enganya i el meu cap no.

Veig a la canalla de lluny,
creuant l'av,
_ segurament deuen agafar l'autobús_

Accelero el pas, per ferlis una abraçadota,
abans que marxin...
Uis... a l'av no hi son i tan ràpid no caminen...
Tombo el cap desconcertada...
I els ulls entren dins la botiga de xuxes...
Té la finestra sense vidre, per ventilar-se millor suposo...

Ells amb un vol cadascú i unes pinces,
estan entretinguts...
Els crido ambdós...
podeu sortir siusplau?

_que feu?_
comprar xuxes mami...
_amb quins diners?_
uns que tenía...
_si l'altre día em vas deixar els 30cm que et quedaven..._
bé es que mels he trobat...
_mira --- aixó al meu poble s'en diu robar, i no m'agrada que m'agafis els diners, ni que em prenguis per tonteta ( tot i que pugui ser-ho moltes vegades, he pensat )_
perdó mami...
_perdó no, si un fà quelcom sense voler, demana disculpes, quan un fà quelcom que sap que no està bé, no cal perdó... si ara m'he de posar a vigilar si em falten monedes dels diners de casa... malament anem... i quan em falti quelcom, directament pensaré que és a la teua butxaca i no m'agrada_
no tornaré a fer-ho mama

L'altre diu...
jo no he sigut
_tenies un euro a la teua mà igual que ell, i pensaves gastarlo oi?, doncs també n'ets colpable, sabies d'on habien sortit els diners_
si mama, no tornaré a fer-ho

Ja i jo vaig i m'ho crec...
ains, que ens assemblem tots eh?
grrrrrrr
i els he enxampat de casualitat
si haguesin anat a la del costat de casa...
ni m'hagués asabentat...

Hauré de posar en pràctica el que feia mon pare ( el postís )
deixar una torre de monedetes
i dirme, al cap d'uns dies...
Has agafat tu els diners?
es que els tenía comptats...
Quína vergonya !!

Nu sé,
però ell,
que jo sigui conscient,
es la segona vegada que ho fà.
La primera va ser de dins de la meva guardioleta
i varen ser 20€ poca broma...
.

Seguidors

Arxiu del blog