Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Plenitud? Esforç

M'estic esforçant.

He prés desicions, que sabía que podíen portar problemes o postures complicades als demés, però volía fer-ho!

Tinc una feina que m'agrada, que em van cridar ells, sense dir res jo... una companya va donar les meves dades... ha sigut un regal, que vaig acceptar i ha resultat més enrriquidor de lo imaginable, creia que era per quatre díes i per ara ja en son més.

Un horari que m'encanta, anava malament per el funcionament natural de tots... però es l'horari que més s'avé amb la meua manera de treballar i amb la meua manera de funcionar.

Estic treballant les festes... si, potser es de bojos, però m'encanta fer-ho! i tot i sentir-me cansada, cada día m'ho agafo com una oportunitat de fer-ho millor a l'endemà, tot a lló que ha funcionat, em fà sentir-me orgullosa i m'omple i alló en el que erro o em descuido, em fà reflexionar i sentir-me malament i procuro fer-ho diferent la propera vegada i que s'encamini més cap a on dessitjaría anar.

M'he tret el piercing del nas... significava moltes coses, que ja ha deixat de significarles, em feia la dura, no em cal, em molestava de vegades i em lligava a coses que he deixat enrrera.

Vaig fent feina a casa, molt a poc a poc, però sense deixar de fer-ho.

Estic asobre d'ells tot i agafar-me més temps per a mí de lo habitual.

S'han quedat sense el "regalet" de la iaia, per que no tocava i tots els implicats s'ho han prés millor del que creia.

He tornat a llegir l'Agatha Cristhie després de 20 anys...

Tenir-los al llit llegint abans d'anar a dormir, és un plaer que feia moltttttttttttt de temps que no podía gaudir.

Estan fent molta feina.. alguns més que d'altres, estan fent lligams diferents i jo el veig menys del que voldría... però crec que ens dona més llibertad a ambdós.

Torno a estar apuntada a la piscina... i després d'anys de no anar-hi... ja he practicat el tirar-me de cap de nou...

Segueixo sense fumar, ni ganes!

Segueixo sense comprar cocacola, i les ganes, sí! jajajajaja

Podríem dir, que hi ha un punt d'inflexió a la meua vida.

I no ho diré massa alt! no vagi a ser que la cagui jajajajaja.

Estic cansada!, estic feliç!

Seguidors

Arxiu del blog