Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Entre fils i ferros

No pateixo massa per on m'ha de dur el camí,
només m'agobía quan no sé que faig, o millor dit...
quan no sento res, o el que sento no es del tot possitiu o engrescador.

Em vaig oblidar d'anar dimarts a giravoltar...
i em vaig equivocar de día per embastar...

No fà res, procuraré fer memória i recordar quan em toca fer qué,
quan i a on, jjejeje, massa demanar potser.

Dança
Patrons
Bijutería... casolana.
Potser si que comenci amb quelcom que fà anys dessitjava... argentería.
I el que faltava anar amb motor amunt i avall...

Tot iniciat, a veure com avança.

Em cal el més important,
però sé que ho aniré fent a mida que la resta ho pugui tirar endavant...
bé, al menys ho provaré, ho intentaré i poc a poc arribarà.
I si no arriba, es que no tocava, paciencia!

Ara toca dormir, descansar, hores i hores... cap obligació fins diumenge.
Només son tres, ja veurem com proven.

Queden menys de 100pàg per acabar en Klemperer, per fi!
A veure amb quin segueixo...

Seguidors

Arxiu del blog