Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Sóc repetitiva, ho sé

Però no m'importa, cadascú és com és.

Tu dorms i jo penso, escric,
miro la tv i segueixo pensant.

Vull poder fer-ho tot, per que sí,
per qué sé que puc fer-ho.
Per que m'omple sentirme cansada,
enfeinada i el poc temps que em queda,
el gaudeixo com un regal.

Voldria anar en moto amunt i avall,
poder ajudarte, anar a fer encàrrecs
i anar i tornar de la feina,
que puguis descansar i despertarte jo,
en quan arribi.

No, no es quelcom interessant.
però es molt revelador,
lluitar amb un no, quasi cantat.

No vull anar-hi, no m'agrada,
no comparteixo gairebé res amb elles i amb ells.

M'he de posar amb les pedretes aviat!!!
ei, t'he dit en algún moment que t'estimo?
t'he dit que em sento feliç de compartir-ho tot?

Que chula sóc oi? massa potser? nah nah Þ

.

Seguidors

Arxiu del blog