Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Coses a dir...

Un parell de díes de festa,
un parell de díes de feina.

Vull tafanejarme amb delit, la dadanoias.

Tinc una petita sensació.
Sé que semblarà absurd.
Sento com si estigues desprenent-me...
de la closca.

Potser...

M'aprimaré

Portaré la custom un diumenge pel matí,
fins arribar a la montaya i seuré allà a pensar i gaudir-ne.

Ballaré molt i molt, ja sería maco
que fós al grup de dança... després de tants anys.

Cosiré, faré patrons i tot de coses que tinc dibuxades.

Farem excursions.

Anirem a veure la neu.

Faré tot de fotografíes de paratges, de pedres, de plantes.

Llegiré i fins i tot em posaré a estudiar el que tinc pendent.

Compraré la camilla per fer massatges.

Potser...

.

1 comentari:

Casta ha dit...

M'apunto a lo d'aprimar-me, que he agafat dos kilets emprenyadors...

Seguidors

Arxiu del blog