Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

I que més

Tinc feina pendent,
però no tinc ganes ara de posar-m'hi.

Demà a matinar...
no riguis no,
toca una hora...
o aixó m'ha dit,
de pràctiques amb la màquina de cosir.

Regal de reis,
de la mama.

Però la compra allà
i jo hi he d'anar-hi Þ

Se suposa que va amb curset de costura,
que s'agraeix...
però podriem deixarme escollir quan puc anar-hi no?
suposo que hauré d'esperar als de gener.

Seguim amb respiradors, xarops, sustos, décimes
i neguit, que ja sembla habitual.

Hi había una altre cosa que volía explicarte
i m'he quedat away.

Ja m'enrecordaré, o ves a saber.

Molts patus, abraçades, mimus i mirades dolçes.

PD: Ja m'he enrecordat, els patus , abraçades,
mimus els multiplico per 1500,
hi ha qui celebra díes,
post o morts, per ser sarcàstica.
Jo celebro les visites.

Gràcies

.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ànims amb la criatura!
per sort la recompensa ho cobreix tot amb escreixos!
felicitat també!

Anònim ha dit...

i les visites, celebren saber de tu
;)

Seguidors

Arxiu del blog