Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Apendre

Tinc unes ganes enormes de veure varies pel.licules,
entre elles la de Jakas i petarme de riure,
Un buen año, la trobo evocadora,
La Dalia negra, m'encanta l'estética que trasmet,
Li comento d'anar a veure el Gal...
i resulta que no... que està pagada per la gent de El Mundo
i que gaire equànime no deu ser. Pos vale.

Suposo que per horaris Un buen año,
serà la vencedora, però ja veurem.

Tot aixó ve per que dissabte volíem anar al cinema,
així de sobte ens va donar la venada,
en vure el que costava l'entrada...
varem preferir anar a fer un vol,
i posposar el cinema per el dimecres.

Plantejar-se anar al cinema en dimecres...
ha provocat una mica d'enrenou...
per que el baldufo vol anar a veure una peli,
i no toca...
no toca quelcom especial, primera, per que és entre setmana
i segona per que no vull ni una sola nota més de l'escola,
dient que es deixa material,
que s'oblida un treball o
que ha deixat uns deures sense fer.

Després xerrada amb la pitufa,
darrerament, apart de notes de l'escola,
per el mateix que l'altre,
unes troles grosses,
per que es descuida coses,
les perd o sencillament passa de cercar.les.
I li he dit...
no vull més mentides.
No toca, a mi i a ell ni hablar.
Estem al vostre costat de sempre,
i sempre que et cal quelcom,
t'ajudo i et responc.
No vull que em menteixis.
Es deixa les claus a casa i diu que les duu a sobre...
Fà un any, que té pendent guanyar-se les seves propies claus.
I s'ha enfadat de valent... només recordar-ho.

Així que en un moment tenía a dues criatures plorant desconsoladament,
i jo mentre feia el sopar...

ains...
No em sento malament, sé que ajuda a apendre,
que de vegades les coses no son com voldríem,
algú ens ha de tocar el crostó,
i crec, que abans de decidir quines coses volen fer o no.
Han d'apendre les pautes, i després si volen fer quelcom diferent,
endavant, però sense la base...
serà imposible fer el camí que un dessitgi.

Aixó es el que penso, qui sap en qué m'equivocaré,
ni quan m'adonaré, però ara per ara nois...
Os ha tocat una sargentu.

I jo vaig al cine avui.

.

Seguidors

Arxiu del blog