Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Tornades

Mmm

Deu n'hi dó,
De vegades mola posar-se a prova,
(cosa que faig massa sovint)

Viatge amb companys... per posar un nom neutre,
coses que se surten de mare,
i penjades una bona estona en territori desconegut,
Música, penya a vessar, ganes de passar-ho bé,
i apart del mal rotllo amb el "principito",
aquest home es deu pensar que totes les dones funcionem igual,
totes les nenes rera seu, que no decideixen etc.
A mi me la sua, de bon rotllo, li vaig fotre un moc,
vaig ignorar-lo i vaig congeniar amb gent desconeguda del tot,
amb qui vaig riure tant, que sí había valgut la pena.

La resta poca importància té ( al menys del viatge )
Tornada a corre cuita per anar a la feina.
I...

L'excursió dels baldufos... ha estat increïble,
Han estat amb la iaia... Només dir que la foto que han dut,
em trasmet tot alló que m'encanta veure en ells.

De segur que hi han mil coses més a dir,
però tinc al cap una cosa que volía escriure
i ara hi vaig.

.

Seguidors

Arxiu del blog