Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Coca, coca, coca

Una recepta ben senzilla,
demanada per activa
i per pasiva,
per part de la meua filla.

Anar a dormir tard,
no treu que l'hagi de fer,
per que m'he compromés,
i m'agrada ferte feliç.

Estàs preciosa,
amb les teves ulleres amb una sola pota,
veiente enbobada miran les barbies ballarines,
i caiente llagrimons, per que no tinc oli.

He pensat ferte montanyetes de coco,
i la cara que has posat...
era de estrangular a la mami
sense ni persar-hi.

Mira mama , podem fer un esmorzar especial,
i la coca la fem al mig día,
per durla al cole,
per convidar als companys.

Que els hi va agradar molt l'any passat
i m'han demanat si la duré.
Bueno mama si vols porto les montanyetes,
que em sap greu que t'has aixecat més d'hora.

Ains baldufi.

Fem esmorzar especial,
de montanyetes de coco,
i fem coca al mig día,
per dur al cole.

Si fós jo, no les menjaría...
m'ha quedat la base cremada...
tenía el forn massa fort,
i no hi he pensat!!

Recepta de coca,
d'en Lluïsa Jover
http://www.amigosdelibro.com/ilustradores/jover_i_armengol.htm

ingredients;
4 ous
1 llimona
1 vaset d'oli
1 vaset de llet
1 vaset d'anís
1 vaset de sucre
400gr de farina
1 sobre de llevat ^royal^
1 cullerada sopera de magnèsia efervescent

1 cullerada de mantega
3 cullerades de pinyons
( jo poso els que li calguin per deixar la superfície ben coberta )
3 cullerades de sucre
Un motlle rectangular de 23x32 aprox
1 full de paper de barba

( La magnèsia la vaig trobar a la farmàcia )

Bé, la recepta suposo que no la puc penjar;
La tinc aquí per a qui li calgui.

.

Seguidors

Arxiu del blog