Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

tot i així...

Quina mala llet duia o duc asobre...
hi han díes, com ahir,
que em planto i dic prou.
S'han de canviar coses...
tic cabrejada o trista.
( el fet de coincidir amb la regla,
es anecdotic...)

si, si, que le preguntin a fuckowski,
el escrit sobre la novia amb el periode es per morirse.

Estic asseguda al balcó...
seria i concentrada,
per ferli por...
em mira als ulls i em diu...
sé que fà fàstic el que diré...

_ tot i estar fumant, estàs preciosa_

jajajajajajajajajajaja
i tu boig no et fot.

Aquest matí ja era per morirse...
estavem parlant del "tema" que m'enfadava,
o temes, tant es.

I agafes i quan estic seria em dius estàs magefesa?
quina barra, usar armes sense avisar no val...
per fer riure...

Son d'aquell grup de paraules tontes,
que ja aném col.leccionant...
magefesa:ufesa:ofesa :))

Lo divertit de tot...
es que segueixo emprenyada,
per que no et vé de gust fer res del que em vé a mi...
anar en bici, anar a patinar, ballar com descosits,
pintar, fer fotos, escriure ( aixó es l'única cosa que sí faig)
fer l'amor durant una bona estona,
amb mimitus, jocs, carícies...

Pos eso, que t'odío i tu a sobre et diverteix...

I ara duus 4 hores dormint, com una marmoteta...
es clar, avui no tens cap compromís teu oi?
i lo del bany?
i la barana de balco?
i anar a buscar la piscina que vols pel tros de terra?

ainsssssssss, hauría de passar de tu...
i voldría...
pero, no puc...
et necessito,
m'encanta la teva olor...
els teus ulls,
la teva pell,
però cansa...
lluitar per tot...

Lo més estrany de tot,
és que , tot i estar esgotada aquets díes...
per el mal d'esquena,
per el periode (que aquest cop sembla un embaràs durillu)
per els 90 quilos que ja peso...
em sento especial...ment bella.
Forta per dins i capaç d'arrossegar el que faci falta.
Sépalo uzté.

i ho deia de debó...
em donen ganes d'obrir la porta i dirte que marxis...
no de marxar jo, com he sentit de vegades.

Per favor, escolta el que et dic...
i mira de donarme una resposta.

Teva
.

Seguidors

Arxiu del blog