Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Premi

Mmmmmmm un de sol he llegit, però m'he emocionat al sentir el seu nom,
li han donat un premi, al meu escriptor :)

ajajajaja no, ara de debó, un llibre fantàstic, amb clars obscurs
i amb una corda que t'arrossegava irremediablement.

Un llibre prestat, que després va acabar sent regalat,
que jo també he donat, em va apassionar.

I resulta que ha fet tantes coses, que no crec que ara toqui perseguirlo,
tot el que sona massa per tot arreu em fatigueja,
així que quan tothom t'oblidi
jo aniré a cercar el que has ecrit abans i després, d'el llibre de les il.lusions;

Felicitats, Paul Auster !!!

Llegint cosetes, m'he quedat sorpresa...
que dolç...

Concierto de Sophie Auster

La cantante y actriz estadounidense Sophie Auster actuó con el grupo One Ring Zero el lunes, 20 de marzo, en el Teatro Palacio Valdés de Avilés, dentro de los actos organizados por la Fundación Príncipe de Asturias con motivo del Día Mundial de la Poesía. Sophie Auster interpretó canciones con letras de poemas de Guillamue Appolinaire, Tristan Tzara, Philippe Soupault, Robert Desnos, Paul Eluard, así como de su padre, el escritor Paul Auster.

http://www.fundacionprincipedeasturias.org/esp/salaprensa/noticias/noticia742.html

Ja tinc més feina a descobrir :)

uns escrits i ara cançons de la seua filla, jeje que bé !!

Seguidors

Arxiu del blog