Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Jocs de canalla X

Anar cercant el porta ampolles al cotxe, quasi a les fosques...
mentre per davant corren les llums de quí envolta.

I després d'una xerrada maca, amb moltes coses per escoltar
i fins hi tot apendre, mentre m'explica.

Em trobo la seua mà, que dissimuladament acarona la meua...
mentre tantejant, he canviat sense voler,
l'emisora de ràdio.

Després de la mà...
arriba a les meues galtes...
tanco els ulls i només sento...
sento la seua tendresa...
i de cop vaig sentir calor per dins...
quína zona erógena més curiosa.

Quasi no el miro als ulls, em moro de vergonya,
de vegades apareix sense saber-ne gaire el motiu,
però és meua i també m'agrada.

Em besa suaument, m'acarona, mossega els llabis amb dessitg,
com m'agrada !!!!

i no en tenía ganes, de debó,
les ha trobat ell!!!

I casi ens mengem...
sort que el sentit comú no s'acaba d'escapar...
i hi han més díes que llonganisses...
però abans, habíem de tantejar els secrets del altre...
amb les mans...
amb avidesa...
amb sabiduría, per qué no dir-ho també,
sense preguntes,
només el que el cos responía.

No sé si tornarem a coincidir,
però m'agrada sentirme vaileta,
i que el dessig m'escalfi l'ànima.

.

Seguidors

Arxiu del blog