Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Efectivitat

La manera més pràctica, d'omplir un àlbum de cromos,
quina deu ser?

mmmm contem, quants cromos hi van en cada sobre i que valen...

cada sobre que descubreixes, i que té cromos que et falten,
saps que el següent sobre pot dur més repetits...

Surt més a compte comprarlos individualment
i pagar els gastos d'enviament?

em falten 57

en cada enviament pots demanar com a màxim 20

a 0.15€ cadascú més 0.90€ de gastos d'enviament
(afegint-hi un sobre en blanc en l'enviament amb la nostra adressa )

així que farem tres cartes...

demanem els 57 ...

i em costarà un paston !!!

culleres !!!

per qué no en cada ciutat no hi ha una plaça
on coincidir tot aquell que fà una col.lecció de quelcom
i podem intercanviar?
com al Mercat de Sant Antoni?
si hi vaig... el que em gasto...
mmmm igual tinc nasos
i vaig a passar corte i a vescanviar els meus cromos...

serà tota una aventura,
si aconsegueixo acabarla així...
molaría molt,
ni tant sols el album de l'ET el vaig acabar,
jajajajajajaja
.

1 comentari:

Anònim ha dit...

yo me acuerdo de acabar comprando el resto de los cromos de la película de "He-man"

Seguidors

Arxiu del blog