Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Descalça

Sentint...
Ballant la música ...
Amb la pell de gallina...

Quí vol drogues?
Quan nem drogats només de esser vius.

M'agrada la tendreça
M'agrada plorar d'emoció
fins i tot diría que m'agrada morirme de vegades...
per tornar a començar.

Em sorprén una sensació...
cada día em sento més cómode escribint
del que sigui, mmmm, bones vibracions, doncs !!

Roba per llençar, roba per inventar, per disfraçar-se.
Paraules per despullar-se, per amagar-se, per menjar.

Les mans floten, atrapen papallones que surten per tot arreu,
i les llavors apreten per dins, per esclatar...
la pluja, el sol, fins i tot els fresons fan que tinguin pressa per sortir !!

Els peus fan quadres, amb la sorra, amb la pell i quan acaben...
es menjen, es mosseguen, s'endrapen amb luxúria !!

1 comentari:

Anònim ha dit...

potser quan més escriguis, millors vibracions tindras. O potser, saltant amb pell de gallina, acabaras per obrir les portes de la percepció i resultara que tot és infinit.

el desitj de lectura és recíproc
;P

Seguidors

Arxiu del blog