Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Suant

M'he despertat, estava asobre un noi, morenet, més alt que jo, una mica grassonet, amb la pell molt suau, que em mirava amb desconcert, feia una estona, parlava amb ell i dos més, estavent mirant si voliem tenirme com a companya de jocs, miraven la meva nota escrita a mà.

Aquest mateix que ara m'engrapava, em pregunta si faig geroglífics, que la meva lletra sembla un geroglífic, li dic que no, però que jo sí que ho sóc.

Ara estem al banc del parc. On hi jugen uns quants, a passarse lapilota, un iaio, la dona i nosé qui mes.

Em trec les calçes per notar si té el penis dur, vull remenarme sobre el penis, porto tota l'estona amb una sensació extranya a la vagina, com una obsesió, remenarme, més i més.

Ell m'engrapa el cul i mentre l'avi que jugava aprop em posa les mans als pits, duc el vestidet lila amb tirants, sense sostenidors. I la dona de l'avi el renya, cois aquesta cotxina aquí... bla bla bla...

He sonmiat que em beneficiava a una noia i que ella, em follava i quan s'escorría em deixava dormint... i es posava a parlar amb la seva parella i unes amigues, una d'elles, me la acabava follant jo, mentre la d'abans, s'enrotllava amb la seva parella.

I la seva parella escrivía una nota... em molesta que les dues hagueu passat per ella... i marxava, com ofesa... cois, hi havia hagut molt bon rtllo amb les dues i amb cadascuna era una cosa diferent la que compartía...no ho entenc...

Anava a comprar fruita al mercat, un d'antic, el fruiter que tenía platans madurs no hi era, el del costat em diu que en t´de madurs, 1'16€ el kilo; possem dos kilos a veure quan puja i ara vaig a buscar els diners i vincs altre cop, es per saber si m'arriba... ???

Baixava per un carrer, molt ràpid... no sé si amb bici o amb qué... veia un cotxe extrany i pensava, aquest és el que duu la bomba, son casi les tres... així que és veritat, començo a correr com una boja... carrers avall, veig poli de blau marí, amb escopetes especials, com si tiressin pols al aire... ??? la gent amb mascaretes... i la bomba no sona, les botigues i les fàbriques que passo, semblen antigues, de quan era petita, jo segueixo corrents i un bomber??? em dona una mascareta antigas, que me la posi
jo me la vaig possant ... però no vull que la poli em persegueixi a mi...

els persegueixen a ells, els de la bomba, jo també ho sabia, però jo duc una cosa blanca en una mà, i un coixí taronja en l'altre i no m'aturen...

També recordo... lo del principi, una companya que m'atrau, ha matat a algú, un noiet que tenía amagat a casa, i l'han tirat a la brossa entre totes en acabar la feina, he vist un cotxe de la poli...
jo no he fet res i asobre em caurà un paquet a mi...

Lí diré que s'entregui que així no passarà tant... i si no em xivo a la poli, jo no vull carregar amb la merda, cois, però igual li dona per matarme a mi... nu sé que farem.

Suposo que deu ser normal estar suada després de tot aixó...
Quines ganes de sexe m'han quedat.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

¿y que bien sienta la ducha de la mañana, eh? ;)

Anònim ha dit...

Que vas sopar la nit abans...?

Anònim ha dit...

potser va ser la xocolata del postre? un somni com un guió de david lynch dona per suar. Els meus ultimament, son adaptacions cutres de pelis de por. Pero segons el tipus de suor, si que cal despertar-se a temps per una dutxa freda.

Seguidors

Arxiu del blog