Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Culleresssssssss

Em puc morir siusplau?
ho sento doctor, ets un àngel, ja ho deus saber...
una paciencia de nasos...
i jo estava fatal,
vinga plors, dolor, malestar...
odio estar malalta i medicarme ja ho saps.

Pos eso, a medicarme i a cumplir i més endavant ja veurem com và, sobretot seguir la pauta que m'has dit, eh? nino? la sertralina cada día i no m'atabalis dient que ja està tot bé, per qué aixó ho decidirà ell, d'acord?
no vull més números com avui...

estic esgotada, de plorar, de patir i de fer sentir malament a tots els que més estimo de la meua vida i de sentirme fatal.

Així que paciencia... jo i vosaltres.

Aisss, demà serà dur treballar, però a lluitar dur, que pa eso tamos.

Na nit, gràcies per ser allà.

.

Seguidors

Arxiu del blog