Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Mozart

Uff uff, quins díes d'emocions...
algunes més profundes i d'altres a flor de pell.

Em poso Le nozze di Figaro de fons, vaig veurela en directe a Sicilia fà més de 20 anys ja... i va ser impresionant.

Estic llegint el llibre sobre la seva correspondéncia, sorpren.
De sempre els he vist com quelcom del que extreure quelcom, algun aprenentatge, alguna cosa que m'expliquin que no sabia o que em deixin veure els ulls amb un prisma diferent...

Ahir va ser dels dies perfectes.
Podría haver anat a dormir i morir feliç!
Ella estava dolça, carinyosa, juganera i gamberra!
Ell estava tranquil, xerraire, graciós i afectuós!
Tu estaves cómplice, pacient amb ells i guapo!
I jo em sentía feliç.

Per compartir coses amb ella, només amb ella, tot i estar tots junts, per compartir coses amb ell i només amb ell, tot i estar tots junts i tu, per estar tranquil i ajudarme a poguer viure aquets moments.

Aquest any està sent un any de canvis brutals, tot i que sembla que vagin sols.
Però hi ha hagut moments que semblava que el terra s'esquerdés sota els meus peus.
Creia que no podría seguir sent jo, que hauría de claudicar.
Però m'ha dit un ocellet que nanai de la xina, que una de cal i dos d'arena i que seguiré endavant.

Al gener ella va tenir el periode, per fí, tampoc ha sigut tant tarrabastall com jo creia, segueix amb els alts i baixos d'afectuositat, però es acceptable.
Al juliol se m'ha enamorat ell, i cap aquí, cap allà, que voy que vengo i em passo una hora al teléfon!
Però ambdós no han trencat res del que teniem establert, petits jocs o complicitats,
petites estones de xerrar, de compartir.
I tu... amb els teus canvis, com jo, però a mí s'em fan durs els teus canvis, com suposo que a tu els meus.
Espero que poc a poc vagis trobant el que t'ompli, mirar de ser feliç amb nosaltres tal com som i amb la feina com va i amb el que tenim o fem, tal com va.
Ja ens preocuparem del futur quan arribi, amor, ara estiment-nos i gaudim, no?

Jo només penso en la quantitat de coses que vull escriure, en les fotos que vull fer, en els blogs que volía fer, en un munt de coses que duc al cap.

Seguidors

Arxiu del blog