Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Espai, creativitat, sexe.

Sí, decidit, estic com un llumet, jajajaja.

Vull seguir estudiant... i segurament seràn quatre anys més.
Vull llogar un espai per a mí, per pintar, per crear, per fer fotografía, per acollir a un nenet a qui amanyegar, per jugar, escoltar música, ballar...
Sí, també per fer coses que no son les habituals...
Tenir l'espai com jo dessitjo...
Un mon meu, on crear les imatges que duc al cap i que vull portar a la llum.

No serà sencill, com tampoc sembla que ho sigui tenir a tres en nómina :)
I em veig capàç d'intentar-ho, al menys amb dos sé que hi ha un feeling que ho faría possible... quina gana... m'estic tornant devoradora :)

Tant riure i m'adono, que intueixo quelcom de sota...

Estem acabant i no ho sé?

Sóc diferent i ja necessito altres espais on respirar?

Estic fugint i no m'adono?

La por no acostuma a aturar-me, com a molt el que fà es que sigui prudent i no faci coses que poden ofendre als demés, quan no els veig tan implicats com jo.

Així que afronto els dessitjos que tinc sense por, però dius... nenaaaaaaaaa que t'està passant?, ande vassssssssssssss?
I no deixo de tibar cap on vull... i de pas no deixo de mirar com m'agrada, ni deixo de sentirme especial...
I la caixa de pandora segueix oberta entrant i sortint coses, per qué s'ubiquin.

Crec que buscaré la manera de fer imatges amb paraules, de les coses que vull, per que no es perdin i per poder comparar quan les visqui.

3 comentaris:

Pepita Forever ha dit...

Qui és la valenta???? Felicitats, espero que ens deixis compartir aqueses imatges amb paraules...tinc certa curiositat ;-)

Tenblog ha dit...

vivaaa!!! me encanta que estés tan ilusionada con algo. Creo que te va a ir genial, le pones ganas, le pones entusiasmo y se ve en toditas tus letras.
Ánimo!!! Que este mundo es para los locos, come a dos manos...

08181 ha dit...

Sona molt be!

Es nota quan algú escriu amb il·lusió... Anims!!!

Seguidors

Arxiu del blog