Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Ja

http://es.youtube.com/watch?v=8ThuXEDvCZk

El pitjor que podía fer...
en un moment de dolor,
es treure'm de les mans,
l'única cosa que em consola...
que es escriure't...
bé aixó...
i plorar...
i escoltar música.

Odío amb totes les meues forçes estar malalta...
i a falta d'una venen totes juntes...

Esgotada, trista, enfadada amb mi mateixa...
Volía anar a veure La bella i la Bestia,
era important per a mí...
i ell no vol venir...
que ja té criteri i no li agrada...

Em sento estúpida.
Sola.
Trista.
He deixat tante coses per fer ...
per tots tres...
que ara em sento com si m'haguessin robat quelcom.

NO sé cap on caminar...
faci el que faci... fà mal.

Si aixó es fer-se gran... no m'agrada pas.

I estar malalta menys.

I sentirme així de buida i d'estupida menys.

Quina merda!

Seguidors

Arxiu del blog