Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Ja ho sé!

Ja sé que vull ser de gran.
vull ser una sonada.
com ara.

seguir sentint a for de pell.
questionar-me qui sóc.
que coses faig i com.

tornar-me boja per les coses.
patir i gaudir com si fós el primer cop.
i per qué no, ferte tornar boig al meu costat.

Gràcies per fer-me feliç.
per omplir cada porus de la meua pell.
per alimentar les meues neurones cada día.

M'agrada que siguis el meu company de viatge.

sóc feliç!
estic viva!
i plena d'emocions!

.

7 comentaris:

Déjà vie ha dit...

quina felicitat transmet akst pot, alegria, vibracions positives i potser, pq no, bogeria. ;)

Anònim ha dit...

Ja saps que vols ser de gran i ja saps que hi ha un amic invisible que et vigila...ui,ui,ui...

[anonymous writer] ha dit...

Ja ho sé! Tu ets el meu blocaire invisible, ja m'has preparat el regal ;)

Potser m'equivoco(últimament ho faig molt), però és que m'ho diu l'instint, i l'hi acostumo a fer força cas jeje així que si al final és veritat em deuràs una goteta d'aigua(com si fos un xupito :P)

M'agrada molt el teu bloc, fins aviat! (i que consti que no és piloteix per si ets el meu blocaire invisible :D)

[anonymous writer] ha dit...

Hola guapa! deixant de banda si ets o no el meu blocaire invisible jeje ja tardes a regalar-nos algun escrit més, que et trobem a falta, ara que t'hem descobert.

Fins aviat!!

Anònim ha dit...

No pot ser que el teu instint sigui tan...marí!

[anonymous writer] ha dit...

Ara no sé si et segueixo... ;)

...però els astres em van fer piscis, potser em ve d'aquí jeje

Carme Rosanas ha dit...

Espero que de gran siguis tal com vols ser, crec que és un bon propòsit. Jo també vull ser-ho. Només retenim el temps si passen coses imporetants... i per si no passen ens les inventem. Jo també vull ser sonada.

Seguidors

Arxiu del blog