Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Cuquet

Estic neguitosa...

L'escola s'ha acabat...
Tinc un penjoll nou, de fang, de la meua nena.
Vàrem fer dues festes de despedida, de cadascun dels peques.
He plantejat ja la feina de l'estiu, tenen la pauta a seguir.
Unes estones d'estudi... vull que segueixin una mica de treball pautat, a veure com començem el setembre... que es llevaran encara més aviat.
Sóc insistent, però els canvis que van fent... son per quelcom, no per art de màgia... Em sento orgullosa, has aprovat tot, encara que no t'hi has esforçat tot el que podríes, tant tu , com ella.
Però al setembre, vull que os adoneu de tot el que heu aprés.

Matí per mí, amb unes matéries, tarda per ell, amb d'altres.
Jeje, de tant en tant farem valoracions de com van els estudis...
i si cal canviar el metode, es fà.

Piscina a dojo, jocs, pintura, fang... estic il.lusionada...
tant...

Bé i per la feina... avui ja he fet coses de "gran" jajajaja
i s'he m'ha emboirat la mirada...
Em sento feliç, amor.
Del que estem construint junts!!! i d'aconseguir-ho!!
La motillu aviat.

.

2 comentaris:

tia cookie's ha dit...

Com diuen els meus fills "a estat guachi" llegir el teu orgull i amor, ningú ens ensenya però és fantàstic compartir l'esforç...construir...brindo per la moto!!!

miquel ha dit...

Sí senyora, això és el que cal. No se si et semblarà bé la meva darrera proposta al bloc

Seguidors

Arxiu del blog