Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

I qué?

Sortim, anem, preguntem... i fem tard.

Demà tornem-hi a veure que tal.

Vaig comprar-lo al día següent de veure'l a la llibrería,

sortía una referencia al diari, posava... 17€ o més...

Jo en vaig pagar 9'90€ ( es que una de vegades ha de creure's més intel.ligent

que la resta del món )

Ja l'he acabat i home... es més durillu del que jo recordava...

Es clar que jo en tenía 10 més o menys.

Ara després de comprar-me el Paracuellos, d'en Carlos Gimenez ( que no sabía que era autobiogràfic ) Crec que caurà l'Ester... m'encantava, li agafava a ma germana quan era més baldufa encara.

Suposo que els pitufos voldràn el nou del Asterix, per completar la "cole",
trobo que s'ha d'aprofitar coses que els hi apassionen, per que les tinguin aprop i les llegeigin, ja esculliran altres coses quan es vagin fent més grans.

Se saben de memória els d'en Tintín, Asterix, Mortadelo y filemon, Conan, Sakura, Witch... un bon començament, trobo.

.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo soc producte de Mortadelo y Filemon, Asterix, Tintin, i llibres d'animals... ah! i dels dos primers llibres que em van llegir:
"Jim boton y Lucas el maquinista" i "Momo"

Seguidors

Arxiu del blog