Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

No es res coherent

Ara fent-me un tou de plorar...
com podría ser millor?
com podría fer les coses?
qui t'ha ensenyat?

Volía tenir mes...
volría fer tantes coses.
però sempre queda un trocet d'autocrítica
o un bon tou d'aquesta
tant es...
el resultat es el mateix.

Uf

I tot i així,
son estupendos els dos.

Avui ha sigut un día més aviat contemplatiu.
Com et vaig dir ahir,
de segur que la feina que porto fent ha de donar resultats...
però encara no surten a la llum,
encara que tu si ho notis...
jo encara no els percebo.

I ja saps que no em refereixo a ells,
que jo si vaig veient coses que surten
i n'estic feliç.

Parlo del que volía fer...
del que suposo que no podré.

Avui veia com patinaven sobre gel...
i m'imaginava que patinavem tu i jo...
que ens habiem aprimat,
que ens dedicavem hores,
a fer alguna d'aquestes coses,
que tan m'agradaría fer amb tu.

No voldría que la feina et mengés,
ni les ganes de treballar t'absorvísin.
I jo, voldría tenir més energía,
més ganes de fer i de lluitar.

No sé, jo vaig intentant-ho, ja ho saps.
M'agrada viure amb tu cada día de la meua vida.
Intentar ser millor i que tu ho puguis veure i gaudir.
I estimarte, ajudarte, escoltarte i esperonarte,
i que puguis arrossegarme rera teu sempre més.

.

Seguidors

Arxiu del blog