Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

He somniat

Anava passejant per un camí amb la baldufa,
anavem mirant el mar que teníem davant,
hi habien barques enormes,
i just entre el mar i nosaltres hi era una vía,
amb tot de màquines de vapor aparcades...

I passavem per unes paradetes,
al costat algú féia una protesta,
una botiga amb tot de vidrieres.
I tot de llits a dins, i amb poca roba o no,
hi habíen persones enllitades,
jo l'he vist nua, a la persona,
es veia d'esquenes,
el que m'ha sorprés,
es que fós tant gran,
de volúm i d'alçada,
m'hi he apropat per saber que déien...

Era una botiga i era sorprenent,
amb perxes grandioses,
hi había vestits,
a la pared posava,
talles de la O a la 3O
lo divertit era veure un body amb pedretes
i hi había un altre al costat que féia el doble,
i pensava, mira que xul.lo em deu quedar a mi...

i així seguies mirant... i hi había roba de tot tipus,
preciosa...

sí en realitat té a veure amb el que pensava
abans d'adormirme...
que no em molesta gens tenir els pits grans,
estar grassa,
que em veig guapa, tant nua com vestida,
només m'és incómode no trobar roba que m'agradi
i que m'estigui bé.

.

Seguidors

Arxiu del blog