Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Sulitzer, Paul-Loup

Vaig llegir-lo fa molt temps...
no sé exactament qué em va colpir...

però aquest llibre em va impresionar...
vaig llegir el segon.

En deixar-lo a una amiga...
vaig perdre-li la pista.

I fins ara...
no sóc capç de trobar-lo.

Un día mirant llibreries de vell,
per internet,
vaig trobar una que el tenía...
a Sabadell,
hores a peu, jo, ell i la canalla.

N'estavem ja farts de voltar...
i a peu varem acabar anant...
había plegat feia anys...
Buaaaaaaaaaa.

Avui de nou,
el cerco,
el vull,
el dessitjo.

Benvolguda "Hannah",
algún día et trobaré de nou,
i com una vaileta...
acaronaré les paraules,
per qué l'história,
em conmogui de nou.

primera edició:
ISBN:
84-7386-463-8;
978-84-7386-463-3;
editorial: Ultramar.S.A
1987

segona edició:
ISBN:
84-226-3423-6;
978-84-226-3423-2;
editorial: Círculo de lectores
1991

Seguidors

Arxiu del blog