Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Campions !!!

Després de com va anar el primer dia de troç,
jo no em vaig veure amb cor de repetir.
Em va la gresca, però no fins aquest punt.

Comprar l'escala, montarla i barnizarla tres cops,
fer una base de ciment de casi un pam,
treure totes les males herbes de més de 15 anys,
garbellar tota la terra d'adalt,
omplir sacs de porqueries, totxos i demés,
i diuen que ha quedat preciós...

Van arribar amb llagues a les mans,
només de recordar-ho em pujen les llagrimes.
Son els millors, uns campions, uns currantes de cal deu.

Que els grans fem aquestes currades ja deu ser normal,
però ells dos... no.
N'estic tant orgullosa...

I aviat fem la festa del seu aniversari allà.

Mmmmmmmm sou collonutsssssssssss!!!
t'estimo, a tu, a tu i a tu, amor.

asies per ser com sou ninets i nineta :)))

.

Seguidors

Arxiu del blog