Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Paraules, papers, sentits, emocions.

L'hi deia l'altre día que estic en una etapa de la vida diferent...

Cert... ell ha marxat... massa presió diu.
Ella, està més relaxada, jo també i Ell... no sabría definir-ho.
Jo em sento estranya... com retrobant quelcom, perden quelcom també...

Com si buidés les butxaques de pedretes que sempre he dut, sense voler-ho i ara es com si tornés a buscar pedretes que m'il.lusionin i que no tinguin tan a veure amb els altres, si no amb alló que duc a dins... al menys així no m'ho podran pendre.

Cada cop que deixo coses al darrera, en venen de noves que em porten com una bufada de ventada que t'aixeca les faldilles i et fà pendre consciencia de l'equilibri.

Tinc les mans obertes, la ment desperta, l'ànima tranquila i el cor calent, sí, està calent i acollit, tot i el tarrabastall que suposa...
El que em sorpren es com he reaccionat, per una part, com si volgués estar en espera... i per l'altre com si anés en una noria.

Segueixo fent coses, aprenent i reprenent coses aparcades...

.

Seguidors

Arxiu del blog