Un racó on abocar el que sóc, el que voldría ser i el que seré.

Polsim

Menjo regalésia.
Fumo alguna cigarreta.
L'escolto al telf e intento que en tregui quelcom positiu.
Tinc ganes e idees per fer regals de nadal.
Vull que passin les festes aviat.
Menjarem junts.
Passem les tardes de diumenge junts... xerrant ...
jugant i conexent-nos una mica més... espero que no massa.

No escolto res de música.
No ballo fà díes.
No escric res.
No llegeixo.

M'he quedat buida de tant estar pendent.
M'ha esgotat més del que creia.

Estic tornant a despertar.
Els hem fet una cistella de nadal.

Vull acaronarte sempre.
No trobo a falar a ningú.

Tinc els pits com inflats i sensibles.
Els ulls guanits amb ulleres noves.

M'agrada combinar el negre i el blanc.
Samarreta blaca i asobre negre.

Fà fred, vull veure neu.
Anar a la montanya.

Però el que més vull,
es estimar-vos.

.

1 comentari:

[anonymous writer] ha dit...

Et veig confosa, esgotada, però amb ganes de donar molt més i potser amb l'esperança de rebre una miqueta.

Dona't un descans per tu mateixa. Escolta música, balla, escriu i/o llegeix, així carregaràs les piles.

M'ha agradat com expresses el teu estat d'ànim, escrius molt bé.

Els teus polsims i petites gotes d'aigua ens omplen a molts de nosaltres.

Besets!!

Seguidors

Arxiu del blog